Искаме да споделим едно много вълнуващо събитие за екипа на Summer Cart. Всичко се случи преди 2 месеца, но покрай подготовката на новия дизайн на www.summercart.bg не ми остана време да разкажа любопитните новини по-рано.
През април вестник Стандарт публикува статия на тема преместването на магазини в интернет пространството с цел спестяване на разходи – Магазини се местят в нета. Може би вдъхновени от тази статия, още на другия ден екип на Нова телевизия ни изненадаха, когато в един обикновен работен следобед ни позвъниха и ни попитаха дали бихме дали интервю по темата и дали това би могло да стане в рамките на следващите 2 часа. Уау, журналистите работят изумително бързо! Приятната изненада наистина се случи, като много скоро в офиса ни пристигнаха усмихнатите Надя Ганчева и Огнян Пенев и използваха целия си професионализъм, за да разберат повече по темата търговия в интернет. Ние пък им разказахме опита си и за това какво е полезно за търговците и за купувачите онлайн:
Все повече магазини се местят от улицата в Интернет
„Отидохме при строителите на онлайн магазини“ казаха в ефира на Нова, това е голяма чест и комплимент за 20 членния екип на Summer Cart . В репортажа шанс за медийна изява получиха:
- Георги Мирчев, шефът (този който говори най-много)
- Стефан Алексов, административен директор и проектов мениджър (остроумният герой)
- Петър Хаджиев, дизайнер front-end developer (строителят на онлайн магазини, който работи на два монитора едновременно)
- Експонат на модерното изкуство – пирамида от Coca-Cola кенчета, в центъра на стая с кротко работещи PHP програмисти
- Шумната стая на търговския отдел на Summer Cart
- Нашата бяла дъска, която журналистката използва за да направи равносметка колко е изгодно да имаш онлайн магазин (дъската беше много щастлива да се покаже публично)
Но историята не свършва тук, има интересно продължение. На другия ден след интервюто с Нова телевизия се случва… познайте какво!
Репортерът Румяна Генадиева от вестник „Седмичен труд“ се свърза с нас за да ни разпита обстойно за българските Интернет магазини . За нас беше чест и удоволствие да разкажем на читателите на бр.16 на „Седмичен труд“ емпиричните си наблюдения и експертни знания за създаването на успешни онлайн магазини.
Честно казано, екипът на Summer Cart положи много усилия за да се въздържи от главозамайващото чувство на медийни звезди и продължи да си работи с пълна сила.