Summer Cart 4.0 излезе с 20 новости и уникални функции
1. Изцяло обновен дизайн на Административна област на Summer Cart (използвайте потребител/парола: admin / admin). Обновен визуален редактор (редактор от типа Word).
2. Вграден брояч на сайта и статистики за брой посетители, брой разглеждания за всяка категория и за всеки продукт. Тези 3 нови отчета се показват в Началната страница на Административния панел и в меню Отчети.
3. Бонус точки за клиенти като нов маркетингов инструмент:
- По този начин интернет търговецът може да възнагради лоялните клиенти или хората, които пишат оценки и ревюта, или тези които правят големи поръчки като им разреши да пазаруват с бонус точки в онлайн магазина;
- Всеки продукт може да има комбинация от пари и бонус точки;
- Автоматично управление на бонус точките по зададени от собственика на е-магазина правила;
4. Комплект от продукти
Това е поредният нов маркетингов инструмент в платформата за онлайн магазини Summer Cart – търговецът може да окомплектова допълващи се продукти и да ги продава по-изгодно отколкото като отделни артикули. В резултат може да имате по-доволни клиенти и по-големи поръчки в комбинация с лесно управление на асортимента ви.
5. Единствено в Summer Cart :: Готов продуктов фийд към сайтовете Kolko.bg, Pazaruvaj.com, Izgodnobg.com, Tuk.bg, Cenite.com, т.е. търговците със Summer Cart магазини могат лесно и безпрепятствено да включат своите продукти в тези популярни сайтове и бързо да привлекат нови клиенти в е-магазина си.
6. Единствено в Summer Cart :: Седем нови платежни модула са вградени:
- 3 нови платежни модула за България: Първа Инвестиционна Банка, Обединена Българска Банка, и паричните преводи EasyPay;
- 4 чуждестранни: CCNow (САЩ), Atos (Франция), Realex (Ирландия), Moneris (Канада);
Общият брой на българските платежни методи става 10, а на чуждестранните 16 – всички са вградени в Summer Cart и са готови за ползване веднага.
7. Единствено в Summer Cart :: Три нови модула за доставка са вградени: Еконт, Спиди и Canada Post (Канадските пощи)
Summer Cart 4.0 позволява в реално време да се изчисляват куриерските такси за доставка със Спиди и Еконт и автоматично да се подготвят товарителници и за двата куриера, което е голямо улеснение за търговците при обработка на поръчките. Освен това, за крайните клиенти Summer Cart създаде екстрата „автоматично попълване на населени места“, с което и на тях ще им е по-лесно да дадат поръчката си в е-магазина.
Общият брой на методите за изчисляване на доставка вече е 10.
8. Голям брой SEO подобрения
8.1. Специални уеб адреси (Custom URLs)
Вие може да измислите уеб адреса за всяка страница (статична, динамична), продукт, категория, новина във вашия онлайн магазин.
8.2. Единствено в Summer Cart :: Специален Title Tag с автоматични опции
Може да се пише произволен текст в Title Tag. Най-хубавото е, че Summer Cart автоматизира процеса с използването на 4 вида променливи, които може да се подреждат както търговеца (или неговият SEO консултант) сметне за добре:
- %%COMPANY_NAME%% т.е. име на онлайн магазина
- %%PAGE_NAME%% т.е. име на страница (важи за всяка страница в уебсайта и магазина, т.е. продукт, категория, новина или коя да е динамична или статична страница)
- %%CATEGORY_NAME%% т.е. име на категория
- %%CATEGORY_BRANCH%% т.е. пътят на категорията от подчинена към главна категория
С това Име на продукт + категория + пътя + името на магазина ще се показват директно в Тайтъла на страницата, и то автоматично.
8.3. По-добро използване на H1 и H2 в Продуктовите и Категорийни страници.
- В Продуктовата страница h1 e името на прудукта, h2 е краткото му описание;
- В Категорийна страница h1 е името на главната категория, h2 са имената на подкатегориите;
8.4. Единствено в Summer Cart :: Rich Snippets за търсачките Google и Yahoo
Това са специални извадки , които се показват в натуралните резултати на търсачките. Онлайн магазинът Summer Cart поддържа 2 формата за Rich Snippet:
- microformat, който се ползва от Google; Summer Cart има вградена поддръжка за hReview и hProduct microformats, което всъщност е всичко което се поддържа от Google;
- RDFa, формат за специална извадка в Yahoo;
9. Автоматично отключване на дигитални продукти, собственикът на е-магазина вече има опцията да позволи автоматичен даунлоуд на дигитални продукти.
10. Автоматична опция за показване на незавършени поръчки.
11. Summer Cart 4.0 поддържа изпращане на имейли през SMTP сървър, това е от особено важно значение за търговците с Windows хостинг.
12. Кодиране на клиентски и администраторски пароли – използва се сигурно еднопосорно хеширане (salted HMAC-SHA1).
13. Сериозни подобрения в управлението на многоезичността:
- поддържа се Експорт/импорт на езикови пакети;
- по-лесно управление на езиците и преводите;
14. Единствено в Summer Cart :: Новости в бюлетина
- бюлетинът вече е многоезичен
- Summer Cart има автоматично разпознаване езика на потребителя и изпраща бюлетин на съответния език
- нови по-полезни статистики, общи и детайлни
15. Подобрение в управлението на менютата – в „Точки от менюто“ е добавен избор на Динамични страници.
16. При обработката на поръчките търговецът вижда две географски карти от Google с адреса на плащане и адреса на доставка. Друго подобрение е, че при всяка смяна на статуса на поръчка клиентът получава автоматичен имейл.
17. Вариантите на продукти също могат да имат цени на едро, и по-точно цени по клиентски групи.
18. Единствено в Summer Cart :: Още по-голяма гъвкавост в управлението на отстъпки и купони, добавени са пет нови параметъра за дефиниране на отстъпки:
- Отстъпки по клиентски групи и производители
- Отстъпка за брой продукт (напр. ако отстъпката за един куфар е 10 лева, при поръчката на 5 куфара, клиентът би взел по 10 лв отстъпка за всеки брой куфар, т.е. ще вземе 50 лева отстъпка за 5 куфара)
- Отстъпка за сума нето (клиентът ще получи отстъпка 10 лева след общата калкулация на поръчката)
19. Единствено в Summer Cart :: Summer Cart 4.0 има готова интеграция с най-популярните складово-счетоводни програми в България – MoneyWorks (на фирма Генсофт), Инфоплюс (на фирма Селматик), Микроинвест Склад Про (на компанията Microinvest) и продуктите на Орак Инженеринг. Благодарение на изключително подобрен SOAP API интерфейс вече се поддържа двупосочна (между онлайн магазина и ERP решението) синхронизация на поръчки, клиенти, картинки на продукти, комплекти от продукти, и локални опции за всеки продукт. Всичко това е в допълнение на съществуващата от предходната версия 3.5 автоматична интеграция на продукти, описания, характеристики, наличности.
20. Подобрена система от CSS класове за дизайнери. С новата усъвършенствана структура на платформата всяка страница или продуктова категория в електронния магазин може да има свой изключително различен дизайн.
Демо на клиентската област на Summer Cart 4.0
Демо на административната област на Summer Cart 4.0
Както винаги досега цената на Summer Cart е 440 лв (без ДДС), това е еднократна такса за времево неограничен лиценз плюс 3 месеца безплатна поддръжка. Всички собственици на предишни версии на продукта могат да получат ъпгрейд файлове за Summer Cart 4.0 и автоматична програма за ъпгрейд с минималното изискване да имат активна поддръжка. Онлайн магазините в безплатен 3-месечен период на поддръжка също получават файловете за най-новата версия.
Ако имате въпроси, моля обадете се на 02/ 975- 24- 24 или пишете на sales@summercart.com .
Поздравления за новата версия на Summer Cart. Дизайнът на админ панела е изключително потребителки ориентиран и всичко се прави бързо и лесно.
Новите seo добавки ще дадат на собствениците на версия 4.0 значително предимство в класирането в Google пред други платформи.
Изключително богатите български платежни методи, интеграцията със Спийди и Еконт, както и „здрависването“ със най-използваните складови софтуери в България, дават на собствениците точно това, от което се нуждаят – сигурно и ефективност на добра цена.
Браво, страхотна е новата версия!
1. По отношение на отстъпките: Оправихте ли конфликтите на различни отстъпки- например отстъпката за цена отпадаше автоматично ако сработи отстъпка тип безплатна доставка. Не виждам в админа някъде да се задава приоритет на отстъпките. (Писал съм за това преди)
2. Товарителниците за Спиди и Еконт могат ли да се редактират преди да се разпечатат? Често поръчката се доуточнява по телефона и това, което накрая се изпраща, може да няма нищо общо с това, което е поръчано онлайн. Поръчките не могат да се редактират (което е пропуск но не е голям проблем), но товарителниците ще са безполезни, ако не могат да се редактират.
3. С какво вграденият брояч е по-добър от Google Analytics? Защо просто не улесните интеграцията с Analytics, например място за въвеждане на тракинг кода в админ панела?
4. Като стана въпрос за Google, защо не добавите и място за Adwords Conversion code. Много по-полезно от невижданите по нашите ширини rich snippets.
5. Защо не сте добавили Facebook Like/Share бутони, при условие че е елементарно и има заявен интерес http://feedback.summercart.com/forums/61093-general/suggestions/1029605-fa
6. Това с Google maps, надявам се разбирате, е ефектно но напълно безполезно:-) Има толкова много практични неща, които можете да направите:
7. Включете зависимост м/у начин на доставка и начин на плащане. В България 95% от покупките са с наложен платеж, а наложеният платеж е услуга зависеща от доставчика, тук съм писал вече http://feedback.summercart.com/forums/61093-general/suggestions/1054789-make-shipping-methods-assignable-to-selected-payme?ref=title
Например може да не искам да ползвам наложен платеж с определен куриер или с БГ пощи, но ако клиента плати предварително с epay и тн – това не е проблем.
8. Начините за доставка трябва да могат да се задават/ограничават до определени продукти и категории. Някои продукти може да стават за колетче по пощата, други не. Оставете търговеца да реши. http://feedback.summercart.com/forums/61093-general/suggestions/1000945-make-shipping-methods-assignable-to-products-and-c?ref=title
9. Оставете търговеца да реши кои продукти да бъдат отбелязани като нови и за колко време. Не всички продукти са нови към момента на публикуването в е-магазина.
10. Време е вече да изоставите таблиците като начин за създаване на 3 колони. Вярно че са железни, но сме почти 2011. HTML5 чакаме вече
11. Оптимизирайте темплейтите за 1024px хоризонтала, това все още е най-използваната резолюция, и вероятно ще продължи да бъде в следващите 2-3 години. При тази резолюция бутоните за купуване и тн трябва да да на първия екран (above the foild)
Bottom line: дотук аз лично не виждам особени причини за ъпгрейд към 4.0. Надявам се нещата да се променят с 5.0
Здравейте Калин,
Въпросите ви са много добри, ще отговоря на всички:
1. По отношение на отстъпките добавихме опции за задаване дали отстъпката да е на реда с продукта, или да излиза най отдолу (както беше досега). Така също има нови параметри да се дават отстъпки по производител и/или клиентски групи. По отношение на конкретния проблем, че не може да се дава по повече от една отстъпка за един продукт, не успяхме да вкараме тази функционалност в Summer Cart 4.0 въпреки, че имахме желание. Не ни стигна времето.
2. Да. Може да редактирате поръчките преди да разпечатате товарителниците. Също така, дори може да разпечатате нови товарителници към дадена поръчка ако в последния момент нещо се промени. Товарителниците не могат да се редактират директно, защото системите на куриерските компании не го поддържат. Хубавото е, че като разпечатате и двата документа (поръчка и товарителница) информацията и данните навсякъде са еднакви.
3. Целта на вградения брояч не е да е по-добър от Analytics. Целта е да може лесно да се следят базови показатели като например брой посетители на сайта за даден период, най-гледани продукти и категории. Има много хора, които не могат да се справят с Analytics. Колкото до tracking кода, сме планирали да пуснем безплатна добавка към Summer Cart 4, където ще може лесно да се постави кода на Analytics.
4. Точно защото Rich Snippets са невиждани по нашите ширини ще имат голям ефект и са огромно предимство за Summer Cart магазините от SEO гледна точка. Adwords Conversion Code има за цел по-лесно проследяване на ефекта от платената реклама, и това също ще е част от гореспоменатата в т.3 добавка.
5. Важното е, че в 4.0 сме направили функционалността (базата) да се добавят/ включват/ изключват всякакви добавки (plugins), писани от нас или от други разработчици. По този начин търговците ще могат да инсталират функционалности като тази сами. Самата добавка за Facebook Like/Share ще излезе след месец, и ще е безплатна естествено. На който не му се чака, нека преглежда форума на Summer Cart редовно защото още тия дни ще пуснем тема за Facebook бутони с подробни инструкции.
6. Освен за ефекта, картите на Google имат полза при уточняване адреса на доставка. Например вие сам казвате, че често се налага да се уточни поръчката по телефона. Също така има магазини, които не ползват куриерски фирми, а сами си разнасят стоката, така те ще се ориентират доста по-лесно.
7. Благодаря ви, че сте направили това предложение. Ще го реализираме в даден бъдещ момент, но честно казано не е на дневен ред сега. Съдейки по Feedback форума има по-масово желани функции, които са на поточната линия.
Искам да изкажа своето възхищение и похвала за всичко което правите за онлайн търговията в България, поклон пред целият екип на Summer Cart, начело със собственика!
Може би дори не сте се и замисляли, че покрай вашата бизнес идея за тази платформа за онлайн магазини, Вие сте поставили и началото на масовата онлайн търговия в България. А тази сфера е изключително важна за целият бранш като цяло. Аз като човек от онлайн рекламата и макретинг, мога да кажа че единствения ръст на интернет пазара в момента ще дойде от онлайн търговията, и последвалите от това бюджети за онлайн реклама. Реално в момента малкия и среден бизнес, основно подпомага интернет рекламата и тази година да има положителен ръст. Но като гледам с какви скорости се развива онлайн търговията, и как за първи път тази година, според наше проучване, Retail бизнес у нас дели 3-та позиция с Телекомите по направени инвестиции в онлайн рекламата, като първо място се държи от Финансовия сектор, а второ от Автомобилите.
Винаги съм смятал, че ако България има силно развита онлайн търговия, то тогава пазара ни ще се развива с още по-големи темпове, и тогава дори инструменти като email маркетинг ще са силно развити, а да не говоря и за аффилиейт маркетинг който ще промени всичко!
Още веднъж – Супер сте
Продължавайте все така!
Pingback: Спестете 161 лв. като вземете онлайн магазин Summer Cart с хостинг от ICN.bg | Summer Cart Blog
Здравейте,
Бих искал да попитам в какво се изразява подръжката от Ваша страна, след закупуване на продукта и каква е месечната й цена?
Благодаря!
Здравейте Любен,
Поддръжката включва отговори на въпроси за ползването на магазина, помощ с настройките и отстраняване на технически грешки които не изискват намесата на програмист или дизайнер. Също така поддръжката дава право за получаване на файлове за нови версии на Summer Cart. Общо взето опитът ни показва, че 3-те месеца безплатна поддръжка които предоставяме със закупуването на лиценза са повече от достатъчни за да свикне търговецът да използва пълноценно е-магазина си.
След това активирането на платена поддръжка е само по желание на търговеца, когато той реши че има нужда.
Поддръжката се предлага на годишен принцип, струва 50, 100 или 200 евро без ДДС за цяла година. По-скъпите планове гарантират по-бърза реакция и приоритетно обслужване на въпроси и проблеми.
Надявам се отговорът ми да ви е полезен
Здравейте ,от месец ползвам системата и съм доволен макар че имам някои забележки.
1.Относно like бутоните които обещахте преди месеци ,мисля че все още не сте ги пуснали още нито като добавка нито в форума както сте писали по-горе.
2.Писали сте че сайта създава продуктов каталог за shopmania.bg ,това лично ме привлече доста и преди няколко дни реших да се възползвам, но за жалост от сайта ми казаха че не се генерира правилно продуктовия каталог и не е съвместим….на кой да вярвам и кои от двете страни ще оправи проблема ?
Здравейте Симеон,
Благодаря, че споделяте впечатленията си от платформата и ни давате обратна връзка. Ще отговоря на въпросите ви:
1. Функционалността за Facebook Like е готова и то отдавна. Признавам, че сме допуснали организационен пропуск и не сме го обявили своевременно. Ние безплатно ще сложим новия код във всеки магазин, който изяви желание. Обадете ни се за да задействаме нещата при вас.
2. Много съжалявам да чуя това. На 16 ноември 2010 имам писмено потвърждение от Василена Радева, административен мениджър във Shopmania.bg, че поддържат продуктовия фийд на Summer Cart. Не знам защо сега изниква несъответствие. Разбирам че за вас е разочароващо, но за мен още повече… Преди да пуснем версия 4.0 предоставихме на Shopmania.бг пре-релийс версия на Summer Cart 4.0 с цел да осъществят техническа разработка и тестове за съвместимост, и след това искахме изрично да потвърдят че поддържат фийда ни.
Благодаря за отговора ,от shopmania вече разрешиха проблема.
аз съм добавил facebook Лике бутони в сайта си , моля погледнете го и ако са по някакъв начин по-лоши от вашите ,кажете да сложим вашите.
Къде да ви потърся за това ?
ще имали нова версия скоро